Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012

Δεν ζω εγώ με 4.000, θα ζήσει άλλος με 400;

Στον Sentra 103,3 μίλησε ο πρώην υφυπουργός αθλητισμού Γιώργος Λιάνης, μεταξύ άλλων αναφέρθηκε και στο μνημόνιο λέγοντας «εδώ εγώ δεν μπορώ να ζήσω με 4000 ευρώ... Θα ζήσει κάποιος με 400;»
Ορίστε η δήλωση του:
"Είμαι ανεξάρτητος βουλευτής και έφυγα από την κοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑ.ΣΟ.Κ. διότι ένιωθα πως δεν έλεγα την αλήθεια στον ελληνικό λαό. Ήρθε το μνημόνιο ένα, δύο, δεν εξηγήσαμε στον κόσμο γιατί πέσαμε έξω, φέραμε χειρότερα μέτρα και δεν ζητήσαμε ούτε συγνώμη από τον ελληνικό λαό. Η συνείδησή μου δεν πήγαινε άλλο και δεν μπορούσα να δεχτώ ένα μεσοπρόθεσμο που ήταν χειρότερο από το προηγούμενο. Το τελευταίο είναι ολέθριο για τις συντάξεις. Το ξέρετε ότι εγώ δεν μπορώ να ζήσω με 4000 ευρώ; Θα ζουν εκείνοι που παίρνουν 400; Η λογική έχει φύγει, είμαστε στο παράλογο πλέον. Και να πω ότι θα έφερνε αποτέλεσμα όλη αυτή η ιστορία, αλλά δεν φέρνει."

Εγγραφή σε αυτό το blog μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου :