Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

Είμαι ένα βήμα πριν τραβήξω τη σκανδάλη


Η επιστολή που έφτασε στο επιμελητήριο της Φθιώτιδας, σόκαρε. Όταν οι υπάλληλοι τη διάβασαν, συγκλονίστηκαν… Το ανορθόγραφο κείμενο ενός μικροεπαγγελματία, αντικατοπτρίζει όλη την αλήθεια...
Διαβάστε τι έγραψε στην επιστολή του…
«Όταν το χρήμα έρεε, εσείς το τρώγατε μόνοι σας και με τους κολλητούς σας… Εγώ δεν είχα ούτε το δικαίωμα να έρθω να ψηφίσω… Ποτέ δε με στηρίξατε με κάποιο πρόγραμμα, οπότε και εγώ τη δουλειά τη διέκοψα… Είμαι ένα βήμα πριν τραβήξω τη σκανδάλη…
Δεν ανήκω σε κανένα κομματικό γκέτο, αν θέλετε με όλο το σεβασμό (γιατί έτσι ήταν το σύστημα)…
Να με διαγράψετε. Δεν υπάρχει σάλιο και αν μπορείτε να με βοηθήσετε με ένα εισιτήριο για το εξωτερικό θα σας έδινα την ευχή μου. Ο Θεός να βάλει το χέρι του και σε εσάς… Σας εύχομαι καλές δουλειές…»
H επιστολή αναρτήθηκε στο lamiareport.gr

Εγγραφή σε αυτό το blog μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου :