Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

Δημοτικές Εκλογές 2014



Αφού τελείωσε η διαδικασία και η κατάθεση των ψηφοδελτίων, είμαι υποχρεωμένος απέναντι στους ανθρώπους που πίστεψαν, και ακόμη πιστεύουν, ότι μια ενδεχόμενη υποψηφιότητα μου στο ψηφοδέλτιο της Σοφίας Μαρινοπούλου θα ήταν ιδανικό τόσο για την παράταξη όσο και για τον Δήμο Πηνειού, να εξηγήσω τους λόγους που με έκαναν να μη είμαι «μπροστά» σε αυτή την πρόκληση.

Η στήριξη όλων ανεξαιρέτως των πρώην δημάρχων των Καποδιστριακών Δήμων στο πρόσωπο της Σοφίας Μαρινοπούλου ως υποψήφια Δήμαρχος στον Καλλικρατικό Δήμο Πηνειού με επηρέασε ώστε να συναντηθώ με την Υποψήφια αλλά και με τους πρώην Δημάρχους για να συζητήσω μαζί τους τις θέσεις – απόψεις για το μέλλον αυτού του ευλογημένου τόπου.

Ήταν πραγματικά εντυπωσιακά τεκμηριωμένοι οι στόχοι και τα επιχειρήματα που ανέπτυξαν και με έπεισαν στην καταρχήν στήριξη της προσπάθειας αυτής.

Με δεδομένου την ύπαρξη της συζύγους μου ως Δημοτική Σύμβουλος δεν μπήκα στην διαδικασία μιας δικής μου υποψηφιότητας, όμως λόγοι υγείας που προέκυψαν στην σύζυγο μου τέθηκε άμεσα η δική μου υποψηφιότητα.

Οι παροτρύνσεις της υποψήφιας Δημάρχου, των συνεργατών της παράταξης, των απλών πολιτών για κάθοδο μου ως υποψήφιος με προβλημάτισε αρκετά, όχι γιατί δεν πιστεύω στην παράταξη αυτή αλλά γιατί πρώτον θεώρησα ότι θα ήταν λάθος και εις βάρος της παράταξης, μια συμμετοχή μου που μπορεί να φαινόταν οικογενειακή συνέχεια, και δεύτερον  διαπίστωσα με μεγάλη χαρά ότι στο ψηφοδέλτιο «Πηνειός όλοι μαζί» υπήρχαν αρκετοί νέοι, σε ηλικία και ιδέες άνθρωποι, που μαζί με την αξιόλογη επικεφαλής,  θα μπορούσαν να αντικαταστήσουν επάξια κάποιους ανθρώπους, μεταξύ αυτών κι εγώ,  που οπτικά και ψυχολογικά έχουν κουράσει τον απλό ψηφοφόρο, με την συχνή και διαχρονική παρουσία τους, εξάλλου 38 χρόνια ενασχόλησης μου με τα κοινά τα θεωρώ πάρα πολλά.

Ευχαριστώ όλους όσους πίστεψαν στο πρόσωπο μου, και με καλοπροαίρετο τρόπο με «πίεσαν» δείχνοντας μου έτσι την αγάπη και την εμπιστοσύνη τους για μια ακόμα φορά.

Το δίλλημα των ερχόμενων Δημοτικών Εκλογών στις 18 Μαΐου, είναι απλό, ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ η παραμένουμε στα ίδια;

Αποφάσισα να ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ, πέρα από κομματικά στεγανά, με νέους άφθαρτους και δυναμικούς ανθρώπους, ανθρώπους με όραμα και εφικτούς στόχους, ανθρώπους που έχουν σταθερές αξίες, για την επιτυχημένη πορεία αυτού του Δήμου.

Είναι σαφές ότι με όλες μου τις δυνάμεις και πίσω από τις «κάμερες» θα βοηθήσω αυτή την προσπάθεια που έχει γεννήσει ελπίδες στην συνδημότισσα και στον συνδημότη του Δήμου Πηνειού.

Εγγραφή σε αυτό το blog μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου :